Кеті Перрі стала обличчям нової кампанії Milka Mmmax

Поп-зірка Кеті Перрі стала героїнею нової міжнародної кампанії Milka Mmmax. Покупці шоколаду отримують шанс виграти поїздку на концерт співачки та зустрітися з нею за лаштунками. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Рекламний ролик, знятий у Лос-Анджелесі, розповідає про залаштування туру співачки з гумором та самоіронією. За словами авторів, відео підкреслює «людяність» Кеті Перрі і емоційність самого бренду Milka, що легко зчитується.
Кампанія орієнтована на європейський ринок, зокрема Німеччину, Польщу та Францію. Для участі в акції достатньо купити шоколад Milka Mmmax та зареєструвати код із упаковки на сайті бренду. Переможці отримають можливість побувати на одному з концертів Кеті Перрі та зустрітися з нею особисто.
Читайте також: Mondelez оштрафували на 337 мільйонів євро
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, мілка, новини реклами, новини маркетингу, інновації в маркетингу
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар