Hugo Boss потерпає від спаду споживчих настроїв

Погіршення настроїв споживачів призвело до зниження виручки та прибутку Hugo Boss у минулому кварталі. У відповідь модний бренд вдається до скорочення витрат і оптимізації процесів закупівлі. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail.
Виручка компанії знизилася на 2 % — до 999 млн євро. В Європі падіння становило 0,5 %, у США — 3 %, а в Азії — аж 6 %. Попри стабільний рівень валової маржі, операційний прибуток скоротився на 12 %, а чистий прибуток — на 8 %. У компанії пояснюють це глобальною макроекономічною невизначеністю, яка негативно впливає на споживчу впевненість.
Генеральний директор Деніел Грідер визнає, що Hugo Boss не здатна вплинути на світові споживчі тренди, однак обіцяє зосередитися на тому, що піддається контролю. Компанія планує подальше скорочення витрат і вдосконалення глобальної системи закупівель. Крім того, бренд активно інвестує в маркетинг — зокрема, в запуск спільної колекції з Девідом Бекхемом, яка має підвищити прибутковість протягом року.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, х'юго бос, фешн ритейл
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар