Shein і Temu зміщують фокус: реклама в Європі зростає на тлі мит США

Онлайн-гіганти швидкої моди Shein і Temu різко наростили витрати на цифрову рекламу у Великій Британії та Франції — на 35% і 40% відповідно — на тлі жорсткішої торгової політики США. Це стало частиною їхньої стратегії диверсифікації, оскільки в Америці компанії стикаються з новими митами, які загрожують їхньому основному бізнесу. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
У США обидва бренди скоротили рекламні бюджети ще до набуття чинності обмежень на безмитне ввезення посилок до $800. Саме ця схема — de minimis — раніше дозволяла продавати недорогі товари на американському ринку без додаткових витрат. Тепер же компанії підвищують ціни й переорієнтовуються на інші регіони.
У квітні Shein збільшив витрати на рекламу у Великій Британії на 100%, а Temu — на 115% у Франції. Це вже дало результат: кількість завантажень мобільного додатка Shein у Великій Британії зросла на 25%, Temu — більш ніж удвічі. Проте активність користувачів зростає повільніше — щоденна аудиторія збільшилася лише на 5–10%.
Європейська експансія — спроба протистояти посиленій конкуренції з боку мас-маркет брендів на кшталт Zara, H&M і Old Navy. За словами експертів, Shein і Temu тепер більше зосереджені на втриманні наявних клієнтів, ніж на агресивному залученні нових, як це було раніше.
Окрім Європи, компанії активно освоюють Бразилію. Temu готується до виходу на ринок у червні та вже збільшила рекламний бюджет у 800 разів у порівнянні з минулим роком. Shein, яка має локальне виробництво в країні, наростила витрати на 140%, випереджаючи конкурента.
Аналітики відзначають, що Shein, схоже, застосовує стратегію випередження Temu, як це вже було у США 2022 року. Обидві компанії вступають у новий раунд конкуренції — цього разу в Латинській Америці, де ставки стрімко зростають.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, шейн, тему, онлайн ритейл, e-commerce
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар