Kantar представив рейтинг найдорожчих брендів 2025 року

Дослідницька компанія Kantar опублікувала 20-й ювілейний випуск рейтингу BrandZ Most Valuable Global Brands, який оцінює бренди щодо поєднання фінансових показників та споживчого сприйняття. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
За даними звіту, частка американських компаній у сукупній вартості топ-100 брендів продовжує зростати і 2024 року досягла 82% — проти 63% 2006-го. Китайські бренди подвоїли свою сукупну вартість, зайнявши 6% у загальному обсязі рейтингу. Європейські бренди демонструють зворотну динаміку: їхня частка скоротилася з 26% у 2006 році до 7% сьогодні. Така трансформація вказує на глобальне зрушення у розподілі брендингового впливу та інвестиційної привабливості на тлі цифровості, що прискорюється, та зростання внутрішнього споживання в Азії. Kantar зазначає, що зміни у географії брендів – не просто статистика, а індикатор масштабних зрушень у світовій економіці, торгівлі та стратегіях маркетингу.
Перший рядок рейтингу знову зайняла американська компанія Apple. Оцінка вартості бренду компанії досягла практично 1,3 трлн доларів — це на 28% більше, ніж у минулому році. Google зайняв друге місце із вартістю нематеріальних активів 944 млрд доларів (+25% за рік), Microsoft - на третьому місці з 884 млрд доларів (+24%). Amazon розташувався на четвертому рядку, показавши зростання вартості на 50% - до 866 млрд доларів. Компанія зміцнила свої позиції завдяки фокусу на зручності та доступності, що забезпечило їй процвітання навіть за умов економічної нестабільності. Топ-5 замикає виробник чіпів Nvidia, який збільшив вартість бренду одразу на 152% - до 509 млрд доларів. Цей результат став найбільш вражаючим у рейтингу, що відображає зростаючий світовий інтерес до розробок в галузі ШІ та високопродуктивних обчислень.
За межами США зростання продемонстрували стрімінговий сервіс Spotify, який повернувся до топ-100 найцінніших брендів світу, зайнявши 76-й рядок. Індійський телеком-бренд Airtel став найбільш зростаючим у своєму сегменті на глобальному рівні. Аргентинський маркетплейс Mercado Libre зберіг статус єдиного представника Латинської Америки у світовому рейтингу, наголосивши на стійкості регіонального ретейлу на тлі глобальної конкуренції. Іспанська Zara піднялася на п'ять позицій до 65 місця, а канадський банк RBC показав найбільший річний приріст вартості бренду (43%) серед усіх фінансових інститутів за межами США.
Деякі великі міжнародні гравці продемонстрували зниження вартості у рейтингу. Так, американський виробник спортивного одягу та взуття Nike втратив 31% своєї брендової вартості, південнокорейський Samsung – 27%. Також відчутний спад показав французький бренд люкс Louis Vuitton, вартість якого скоротилася на 14%.
Загальна вартість топ-100 світових брендів досягла рекордної позначки 10,7 трлн доларів, збільшившись на 29% порівняно з минулим роком. Таке зростання зумовлене активним розвитком інноваційних компаній, які використовують передові технології, — саме вони стали ключовим драйвером зростання брендингової вартості протягом останніх двох десятиліть у всіх галузях.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини економіки, рейтинг брендів
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар