Crocs та Casio випустили взуття з відсіком для годинника

Взуттєвий бренд Crocs випустив лімітовану колекцію спільно з брендом годинника G-Shock японської компанії Casio. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
До неї увійшли сабо на базі моделі Crocs echo wave з ремінцем на щиколотці, куди можна вбудувати модуль годинника. Цей же годинник можна носити і на зап'ясті. Сабо та циферблат світяться у темряві. Ремінець оформлений мармуровим візерунком у бежевих, рожевих та зелених тонах.
На задній кришці годинника вигравіруваний логотип Crocs з тим же мармуровим візерунком, що прикрашає взуття. Годинник має ударостійку конструкцію і водонепроникність до 200 м. Колекція надійде у продаж 27 травня 2025 р. на сайті crocs.com та у партнерів бренду. Рекомендована роздрібна ціна — $ 200.
Раніше компанія розпорошувалася на дуже багато моделей, включаючи ті, що майже не мали шансів на успіх — наприклад, взуття для гольфу, пізніше бренд зосередився на класичних сабо та сандалях, щоб залучити молоду аудиторію, Crocs зробила ставку на персоналізацію — додала джибітси та почала активно випускати колаборації з брендами та знаменитостями.
Виторг компанії б'є рекорди вже кілька років поспіль: у 2023 р. вона становила $3,6 млрд (+53,7% рік до року), а 2024 р. зріс ще на 4% — до $4,1 млрд.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, крокс
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар