19 травня 2025

Coca-Cola перезапустила кампанію Share a Coke у Китаї

Coca-Cola перезапустила кампанію Share a Coke у Китаї
528

Coca-Cola оголосила про відродження легендарної кампанії Share a Coke («Поділись Колою») у Китаї, представивши її в оновленій версії. Тепер замість імен на пляшках та банках з напоєм розміщуються популярні сленгові вирази, якими молодь описує себе в онлайн-просторі. Про це повідомляє TradeMaster.UA.

На упаковці нової лінійки продукції нанесені такі позначення, як E person (екстраверт), I person (інтроверт), fashionista (творець вайба), foodie (гурман), comedian (комік) та інші. У компанії вважають, що такі характеристики відображають сучасні способи самовираження і є інструментом для побудови зв'язків між молодими людьми.

Кампанія орієнтована на покоління Z (так званих зумерів) у Китаї — найбільш активну та залучену до цифрового середовища аудиторію.

У 2011 році Coca-Cola представила кампанію Share a Coke, замінивши фірмовий логотип на пляшках та банках на імена людей. Такий хід був спрямований на встановлення особистого контакту споживача з брендом та формування емоційної прихильності. Ініціатива виявилася настільки успішною, що згодом була адаптована та запущена у різних країнах по всьому світу.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також