Lidl Italia за п’ять років інвестувала понад €2,1 млрд в економіку країни

За останні п’ять років Lidl Italia вклала в італійську економіку понад 2,1 мільярда євро — на 35,7% більше, ніж у попередньому п’ятиріччі. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
Основні інвестиції були спрямовані на відкриття нових магазинів, будівництво логістичних центрів і модернізацію існуючих об’єктів. За останні десять років компанія відкривала в середньому 1,9 нового магазину щомісяця, незважаючи на загальну тенденцію до скорочення роздрібної мережі в Італії.
Згідно зі звітом The European House – Ambrosetti, презентованим Міністерству бізнесу та Made in Italy, у 2023 році компанія додала до ВВП країни 7,6 млрд євро — 0,4% від загального обсягу, що на 5% більше, ніж у 2022-му. У тому ж році Lidl Italia досягла доходу в 7,2 млрд євро, демонструючи середньорічне зростання на рівні 8,7% протягом останнього десятиліття — суттєво вище за середній показник галузі (2,4%).
Lidl опосередковано підтримує майже 100 000 робочих місць, маючи мультиплікативний ефект 4,8. У 2023 році компанія закупила в Італії товарів і послуг на €6,6 млрд, зосереджуючи увагу на агропродовольчому секторі. Її діяльність також суттєво вплинула на зростання експорту, який сягнув €2,5 млрд, зокрема у сегменті продуктів харчування та напоїв (4,8% загального обсягу), а експорт фруктів і овочів через Lidl становив 10,4% від загального національного показника.
Президент Lidl Italia Массіміліано Сільвестрі пов’язав ці результати з довгостроковими інвестиціями та злагодженою командною роботою, підкресливши внесок компанії у розвиток економіки, підтримку зайнятості та просування італійської продукції на зовнішніх ринках. Наразі мережа налічує близько 780 магазинів по всій країні та має 23 000 прямих співробітників.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, лідл, ритейл італії
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар