Dino Polska демонструє двозначне зростання доходів у I кварталі 2025 року

Польська продуктова мережа Dino Polska повідомила про зростання виручки на 10,2% у першому кварталі 2025 року – до 7,4 млрд злотих (приблизно 1,78 млрд євро). Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Ключову роль у формуванні доходів відіграли свіжі продукти: фрукти, овочі, хліб та м’ясо з власного м’ясокомбінату Agro-Rydzyna, які забезпечили 42% виручки.
Зростання продажів за системою Like-for-like (LFL) склало лише 0,5%, що пояснюється пізньою Пасхою та двома торговими днями менше порівняно з аналогічним періодом 2024 року.
Основні показники кварталу:
- Кількість магазинів зросла до 2 746, з яких 58 було відкрито у цьому кварталі.
- Загальна торгова площа мережі збільшилась на 12,9%, до 1,08 млн кв. м.
- Капітальні витрати зросли на 56%, до 516 млн злотих (близько 124 млн євро).
- Загальні інвестиції за останні п’ять років перевищили 6,8 млрд злотих (понад 1,6 млрд євро).
Орієнтир на сталість:
До кінця кварталу фотоелектричні системи були встановлені у 94% магазинів Dino (2 569 точок), а також на чотирьох розподільчих центрах.
Загальна потужність систем на відновлюваних джерелах енергії, що належать групі, досягла 103 МВт.
У першому кварталі компанія виробила 15,2 ГВт-год сонячної енергії — на 47% більше, ніж за аналогічний період минулого року.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, діно, ритейл польщі
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар