20 травня 2025

Більше третини покупців у світі використовують штучний інтелект

Більше третини покупців у світі використовують штучний інтелект
271

Споживачі дедалі активніше використовують штучний інтелект під час здійснення покупок: 37% респондентів повідомили, що застосовують ШІ у процесі шопінгу. Такі дані наводяться у щорічному звіті голландської платіжної компанії Adyen про роздрібну торгівлю, повідомляє TradeMaster.UA. Опитування проводилося з 26 лютого по 12 березня 2025 р. серед 41 000 осіб із 28 країн.

12% опитаних повідомили, що за останній рік уперше використали штучний інтелект для покупок. 55% заявили, що готові купувати за допомогою цієї технології в майбутньому. Люди зазначають, що ШІ допомагає їм вибирати одяг, їжу та інші товари — 58% кажуть, що технологія надихає їх на покупки. Близько 8% заявили, що отримують найкращі ідеї для покупок завдяки ШІ. Більше половини опитаних хочуть знаходити унікальні бренди за його допомогою, що відкриває можливості для компаній, йдеться у звіті.

Зумери (16-27 років) - основна вікова категорія, яка використовує штучний інтелект для покупок (57%). Однак найшвидше технологія поширюється серед старших вікових груп: кількість споживачів серед бумерів (60–78 років) побільшала на 60% за рік. Тим не менш, ШІ для покупок, згідно з опитуванням, використовують лише 16% бумерів.

"Ми, ймовірно, вступаємо в епоху, коли ШІ може виступати в якості нашого особистого стиліста, підбираючи вбрання, що відповідає індивідуальним смакам і уподобанням", - сказав Рулант Прінс, комерційний директор Adyen.

Штучний інтелект активно впроваджується у шопінг останніми роками. Наприклад, компанії Sephora та The North Face використовують ШІ для підбору відповідних товарів. У магазині Amazon Go застосовуються технології, які автоматично визначають, які товари покупець бере з полиць, та списують оплату без необхідності проходити через касу. Російські компанії також використовують ШІ. Наприклад, для персоналізованих рекомендацій товарів.

У 2023 р. світові витрати на технології, пов'язані зі штучним інтелектом, становили $154 млрд у всіх галузях, наводила дані компанія Statista. Найбільше інвестував банківський сектор – $20,6 млрд. На другому місці – роздрібна торгівля з інвестиціями у $19,7 млрд.

 

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також