У Європі онлайн-ритейлера Shein викрили порушення прав споживачів

Мережа співпраці захисту прав споживачів (CPC) національних органів захисту прав споживачів та Європейська комісія повідомили онлайн-майданчик Shein про низку дій на їх платформі, що порушують законодавство ЄС. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Серед порушень, зокрема, називаються недостовірні відомості про пропоновані знижки, які не відповідають реальним цінам, які існували до їхнього «зниження».
Крім того, до порушень відносяться описи товарів, що вводять в оману, у тому числі що стосуються їх екологічних характеристик; надання тиску на покупців з метою стимулювання покупок (наприклад, вказівка штучно створених обмежень за часом для замовлення); приховування інформації щодо правил повернення продукції, а також даних для зв'язку, необхідних для подання претензій та скарг.
CPC також запросила у Shein інформацію для оцінки дотримання компанією додаткових зобов'язань відповідно до законодавства ЄС щодо захисту прав споживачів, таких як зобов'язання не вводити споживачів в оману щодо рейтингу, відгуків та оцінок товарів.
Європейські організації вимагають від Shein усунути виявлені недоліки в роботі та попередили про можливі санкції у разі невиконання вимоги. Після оприлюднення цієї заяви регулюючі органи продовжать вивчення діяльності онлайн-ритейлера.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, онлайн ритейл, ecommerce, шейн, тему
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар