Inditex масштабує бюджетний бренд Lefties у Європі

Іспанський модний гігант Inditex, власник брендів Zara, Massimo Dutti та Bershka, оголосив про масштабну експансію своєї бюджетної мережі Lefties. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail.
Компанія планує відкрити 200 магазинів Lefties у ключових країнах Західної Європи вже наступного року. Стратегія спрямована на конкуренцію з такими дискаунтерами, як Primark та Zeeman.
Спочатку Lefties був форматом аутлетів для колекцій Zara, але згодом перетворився на самостійну роздрібну мережу з повним асортиментом одягу, взуття та аксесуарів.
Досі магазини Lefties були присутні переважно у Південній Європі, країнах Близького Сходу, Північній Африці та Мексиці. Тепер Inditex робить ставку на масштабування бренду на більш зрілих та конкурентних європейських ринках, де посилюється попит на доступну моду.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, фешн ритейл, зара, індитекс
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар