Європейські споживчі організації подали скаргу на Shein через маніпулятивні практики

25 організацій із захисту прав споживачів з різних країн ЄС подали скаргу до Європейської комісії та відповідних національних органів проти китайського онлайн-ритейлера Shein. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail.
За їхніми словами, компанія систематично застосовує маніпулятивні прийоми, що змушують споживачів купувати більше, ніж вони планували, завдаючи шкоди не лише гаманцю покупця, а й довкіллю та трудовим правам у галузі. Серед таких методів — «темні патерни»: таймери розпродажів, тиск через відгуки, меседжі про обмежені запаси та формулювання, які викликають відчуття провини в разі відмови від покупки.
За словами речниці бельгійської Testachats Лори Клейс, Shein свідомо формує модель Ultra Fast Fashion, що базується на викликанні звикання та максимальному утриманні уваги споживача для стимулювання безперервних покупок. BEUC вимагає швидкої реакції влади і закликає розслідувати подібну практику в усьому секторі швидкої моди, де подібні схеми не є винятком.
У відповідь на звинувачення директор з корпоративних комунікацій Shein Робін Кілі висловив розчарування. Він заявив, що компанія неодноразово намагалася ініціювати діалог із BEUC, щоб відкрито обговорити діяльність платформи, проте всі запити про зустріч залишилися без відповіді.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, шейн, онлайн-ритейл, e-commerce
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар