Marks & Spencer відновлює онлайн-замовлення після 46 днів простою

Після понад шести тижнів повного призупинення електронної комерції через масштабну кібератаку британський ритейлер Marks & Spencer частково відновив роботу свого онлайн-магазину. Утім, до повноцінного функціонування ще далеко. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail.
Із сьогоднішнього дня клієнти M&S в Англії, Шотландії та Уельсі знову можуть оформлювати онлайн-замовлення. Водночас електронна комерція ще не запрацювала на повну: покупцям у Північній Ірландії доведеться зачекати ще кілька тижнів, а в наявності наразі лише бестселери й новинки.
«Ми щодня поступово додаватимемо нові товари на сайт, тож у найближчі дні їхній асортимент зростатиме», — повідомили в компанії. Послуги "Click & Collect", доставка наступного дня та міжнародні замовлення будуть відновлені протягом наступних тижнів.
Інтернет-магазин M&S залишався недоступним 46 днів після хакерської атаки у квітні, яка також порушила ланцюги постачання до фізичних магазинів. У компанії оцінюють загальні збитки у приблизно 300 мільйонів фунтів стерлінгів (понад 350 мільйонів євро), хоча частину втрат, імовірно, покриє страховка.
Читайте також: У M&S стався витік даних клієнтів
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, маркс і спенсер, ритейл великобританії, фешн ритейл, новини моди, ринок моди
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар