11 червня 2025

Marks & Spencer відновлює онлайн-замовлення після 46 днів простою

Marks & Spencer відновлює онлайн-замовлення після 46 днів простою
295

Після понад шести тижнів повного призупинення електронної комерції через масштабну кібератаку британський ритейлер Marks & Spencer частково відновив роботу свого онлайн-магазину. Утім, до повноцінного функціонування ще далеко. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail.

Із сьогоднішнього дня клієнти M&S в Англії, Шотландії та Уельсі знову можуть оформлювати онлайн-замовлення. Водночас електронна комерція ще не запрацювала на повну: покупцям у Північній Ірландії доведеться зачекати ще кілька тижнів, а в наявності наразі лише бестселери й новинки.

«Ми щодня поступово додаватимемо нові товари на сайт, тож у найближчі дні їхній асортимент зростатиме», — повідомили в компанії. Послуги "Click & Collect", доставка наступного дня та міжнародні замовлення будуть відновлені протягом наступних тижнів.

Інтернет-магазин M&S залишався недоступним 46 днів після хакерської атаки у квітні, яка також порушила ланцюги постачання до фізичних магазинів. У компанії оцінюють загальні збитки у приблизно 300 мільйонів фунтів стерлінгів (понад 350 мільйонів євро), хоча частину втрат, імовірно, покриє страховка.

Читайте також: У M&S стався витік даних клієнтів

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також