18 червня 2025

Kraft Heinz відмовляється від штучних барвників у США

Kraft Heinz відмовляється від штучних барвників у США
229

Компанія Kraft Heinz оголосила, що більше не випускатиме нових продуктів зі штучними барвниками на американському ринку, а до кінця 2027 року планує повністю прибрати синтетичні барвники з уже існуючих товарів. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.

Зараз майже 90% чистих продажів компанії у США припадає на продукцію, яка не містить штучних барвників, що також використовуються у косметиці та ліках. Цей крок узгоджується з ініціативою міністра охорони здоров’я Роберта Ф. Кеннеді-молодшого, який нещодавно заявив про намір очистити продуктовий ланцюг країни від синтетичних барвників у рамках боротьби з хронічними хворобами, зокрема ожирінням.

Kraft Heinz повідомила, що змінюватиме рецептури лише там, де це можливо: або повністю вилучатиме барвники, або замінюватиме їх на натуральні аналоги. Якщо ж знайти заміну неможливо, компанія планує винаходити нові кольорові рішення. Крім того, бренд працює з ліцензіатами, заохочуючи їх також відмовлятися від синтетичних барвників.

Kraft Heinz не єдина компанія, що обирає цей шлях. У червні Sam’s Club (Walmart) анонсував виключення понад 40 інгредієнтів зі своїх товарів під брендом Member’s Mark, серед них — барвники та аспартам. Аналогічні ініціативи впроваджують WK Kellogg, Tyson Foods та інші виробники.

У травні Kraft Heinz також повідомила, що розглядає стратегічні угоди, зважаючи на зниження попиту на дорогі снеки та готові страви в умовах нестабільної економіки та високої інфляції.

Читайте також: Kraft Heinz шукає нових стратегічних партнерів через зменшення попиту на ринку

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також