Żabka відкрила 100-й магазин Froo в Румунії

Польська ритейл-група Żabka досягла нового рубежу в Румунії, відкривши свій 100-й магазин формату Froo — менш ніж за рік після виходу на місцевий ринок. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
Популярність нового формату підтверджується високим попитом: протягом першого року румунські споживачі придбали понад мільйон хот-догів і 600 тисяч чашок кави. Концепція Froo передбачає мультифункціональні магазини, що поєднують зручний асортимент щоденних товарів, страв готових до вживання та сервіс гарячого харчування в бістро-зоні.
Froo активно розширюється в містах Бухарест, Пітешть і Констанца, відкриваючи в середньому один магазин кожні три дні. Компанія також робить ставку на локальне підприємництво: нові точки запускаються як приватними підприємцями, так і в рамках франчайзингу.
Більше 80% товарів у Froo надходять від румунських виробників, інші — від польських та міжнародних постачальників, що відповідає гаслу бренду Tot ce vrei tu în fiecare froo («Все, що тобі потрібно, — у кожному Froo»). Логістичну підтримку надає DRIM Daniel Distributie — дочірня компанія Żabka Group.
«Це лише початок нашого шляху. Ми вивчаємо поведінку споживачів і формуємо основу для довгострокової присутності в Румунії», — прокоментувала віцепрезидентка Żabka Polska Анна Грабовська.
Для Żabka це стратегічний етап інтернаціоналізації бізнесу: компанія прагне відтворити в Румунії успіх, якого досягла у Польщі, де зараз управляє понад 11 600 магазинами через мережу з більш ніж 10 000 франчайзі.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, ритейл польщі, жабка, ритейл румунії
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар