20 червня 2025

Pernod Ricard розпочинає реструктуризацію на тлі спаду продажів алкоголю

Pernod Ricard розпочинає реструктуризацію на тлі спаду продажів алкоголю
360

Французький алкогольний гігант Pernod Ricard оголосив про масштабну реструктуризацію бізнесу через зниження продажів на ключових ринках — зокрема в Китаї та США. Як повідомляє Reuters із посиланням на внутрішню презентацію компанії, бренди групуватимуться у два основні підрозділи — Gold і Crystal. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.

Gold включатиме такі бренди, як коньяк Martell, ірландський віскі Jameson і шампанське. До Crystal увійдуть горілка Absolut, ром Havana Club та інші французькі аперитиви.

Pernod Ricard вже скоротив робочі місця в Китаї — після введення антидемпінгових мит на коньяк Martell. Також компанія планує зменшити витрати на 1 млрд євро до 2029 року. У рамках нового проєкту «Demain 2» (укр. «Завтра 2») генеральний директор Александр Рікар анонсував подальше спрощення організаційної структури, зокрема централізацію адміністративних функцій.

Компанія розглядає добровільні звільнення у четвертому кварталі 2025 року та готується до консультацій із працівниками й соціальними партнерами. Деталі щодо кількості скорочень поки не розкриваються.

На фоні загального спаду на ринку алкогольних напоїв, Pernod Ricard, а також конкуренти — Diageo, Rémy Cointreau і Brown-Forman — були змушені переглянути плани зростання. Наприклад, LVMH вже оголосила про скорочення 13% персоналу у своєму винно-спиртовому підрозділі.

У квітні Pernod Ricard повідомила про падіння продажів на 3% у третьому кварталі. З початку 2023 року акції компанії втратили близько 50% вартості, що значно вплинуло на настрої інвесторів.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також