26 червня 2025

Витрати на рекламу у фіналах NBA зросли на 56%

Витрати на рекламу у фіналах NBA зросли на 56%
338

Доходи від телевізійної реклами головного баскетбольного змагання - фіналу NBA-зросли на 56% до $288 млн. В іграх транслювалось 608 рекламних роликів, які отримали 5,7 млрд показів. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Mediapost.

У середньому серію із семи ігор фіналів NBA в середньому дивилися 10,3 млн глядачів на каналах ABC та ESPN+. Це на 9% менше, ніж роком раніше. Крім того, ця гра стала найнижчою на телебаченні з 2021 року.

Оскільки цього року у змаганні брали участь команди малого та середнього розміру, аналітики оцінили дещо нижчу глядацьку аудиторію. Проте напружена серія, яка тривала сім ігор, трохи підвищила високий інтерес глядачів.

У попередньому році серія з п'яти ігор принесла $184,7 млн. доларів доходу від національної телевізійної реклами. У середньому ця серія зібрала 11,3 млн. глядачів. Найрейтинговішим виявився фінал NBA 2019 року, який у середньому дивилися 18,3 млн глядачів.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також