Sony оголосила про співпрацю зі співачкою Лісою

Sony залучила зірку південнокорейського гурту Blackpink Лісу (Лалісу Манобан) до реклами PS5. Хвилинний відеоролик за участю співачки був опублікований 1 липня на офіційних сторінках PlayStation у соцмережах та на YouTube у рамках рекламної кампанії No Play Limits. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
У ролику Ліса занурюється в ігровий процес на PS5 – серед показаних тайтлів можна побачити Astro Bot та інші фірмові ексклюзиви Sony, включаючи очікуваний шутер Marathon від студії Bungie. Відеоряд супроводжується синглом Lifestyle із сольного альбому артистки Alter Ego, реліз якого відбувся у 2025 році.
Фанати Blackpink тепло прийняли новину. Користувачі соцмереж називають кампанію «знакової» і підкреслюють, що участь Ліси посилює емоційний зв'язок бренду з глобальною аудиторією.
Співпраця з k-pop зіркою стала частиною стратегії Sony щодо розширення охоплення PlayStation та залучення нових поколінь гравців. Ліса, за даними на 1 липня 2025 року, має понад 106 млн передплатників у соціальних мережах.
Читайте також: Кей-поп співачка Ліса стала амбасадором Louis Vuitton
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробникіВ, поп, блекпінк, соні
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар