Nike побудує маркетингову стратегію на професійних спортсменах

Виторг Nike за четвертий квартал впав на 12%, а прибуток просів на 86%. В умовах нестабільної економіки та змінних споживчих переваг компанія вирішила змінити свій підхід до маркетингу та реклами. Основний акцент тепер буде зроблено на реальних спортсменів, а не використання знаменитих людей, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Marketing Post.
За підсумками четвертого кварталу бренд збільшив інвестиції в маркетинг на 15%, і це вже почало давати перші результати: біговий підрозділ компанії знову починає зростати. Однак продажі все ще падають — вони скоротилися на 10% рік до року. Споживачі все частіше шукають справжнього зв'язку з брендом, що стало серйозним ударом для традиційних маркетингових стратегій, заснованих на культових фігурах та знаменитостях.
У новій стратегії Nike зосередиться на підтримці молодих та перспективних спортсменів, які ще не досягли високої популярності, але вже демонструють видатні результати. Такий підхід дозволить бренду показувати невигадані історії, які зачеплять цільову аудиторію. Крім того, компанія розраховує залучити молоду аудиторію та повернути професійних спортсменів.
Nike вже спонсорувала спробу Фейт Кіп'єгон побити рекорд милі у Парижі. Хоча вона й не здолала позначку у чотири хвилини, її результат 4:06.42 став новим світовим рекордом серед жінок. У свою чергу, Nike отримав можливість встановити зв'язок з аудиторією, представивши себе як бренд, що підтримує видатних атлетів та їх досягнення.
Нагадаємо, зміщення фокусу з професіонала на простого споживача відбулося 2020 року, коли до управління компанією було допущено Джона Донах'ю. Він поставив за мету перетворити Nike на технологічну компанію, налагодити прямі продажі та збільшити доходи від онлайн-торгівлі. Він досяг успіху у досягненні цих цілей, проте втратив «дух компанії». Продукція компанії стала орієнтуватися на ширші споживчі категорії, тоді як раніше екіпірування для різних видів спорту розробляли, виробляли та просували окремі команди. В результаті реструктуризація призвела до постійного зниження продажів, виручки та навіть звільнення сотень людей минулого року.
Читайте також: Nike скорочує виробництво у Китаї на тлі падіння прибутку
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, найк, кросівки найк
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар