Louis Vuitton запускає кампанію про подорожі Китаєм

Louis Vuitton представив нову рекламну кампанію, присвячену подорожам Китаєм, яка пропонує свіжий погляд на країну поза звичними туристичними маршрутами. Зйомки велися американським фотографом Алексом Сотом, відомим своїм художнім підходом до візуальної розповіді. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Перша частина кампанії була знята на річці Ліцзян у мальовничому Гуйліні. Там туманні гори, традиційні бамбукові плоти та дерев'яні човни стали природним фоном для культових аксесуарів Louis Vuitton – валіз Monogram Horizon та сумок Soft Keepall. У кадрі вони органічно вписуються у пейзаж, стаючи не просто предметами розкоші, а й частиною культурного наративу.
Проект продовжиться у двох інших унікальних локаціях Китаю – Чжанцзяцзе та Датун – де кожен регіон доповнить історію своєю природною та культурною специфікою.
Компанія запущена через кілька днів після відкриття в Шанхаї флагманського магазину бренду і відображає стратегію Louis Vuitton щодо глибокої інтеграції в китайську культуру, наголошуючи на повазі до спадщини і одночасно просуваючи образ бренду, що поєднує традиції та сучасність.
Читайте також: Louis Vuitton став офіційним партнером клубу "Реал Мадрид"
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, луї віттон, бернар арно, фешн ритейл
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар