У Франції хочуть заборонити рекламу брендів надшвидкої моди

У червні французький Сенат ухвалив законопроект, що забороняє блогерам та ЗМІ рекламувати бренди надшвидкої моди. Ініціатива влади спрямована на скорочення збитків навколишньому середовищу, пов'язаного з великим обсягом дешевого одягу. Законопроект ще потребує остаточного схвалення Єврокомісії, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на DesignTaxi.
Це одна з перших спроб французької влади безпосередньо пов'язати маркетинг у соцмережах із нестійкими споживчими звичками.
Законопроект забороняє будь-яку рекламу брендів надшвидкої моди, включаючи публікації в Instagram, TikTok, YouTube та на аналогічних платформах. Інфлюєнсери, які просувають такі бренди, як Shein або Temu, можуть зіштовхнутися зі штрафами. Це фактично покладає на блогерів відповідальність за екологічні наслідки розміщення контенту. Заборона також торкнеться традиційних ЗМІ — телебачення, радіо та друку.
Крім рекламних обмежень, законопроект запроваджує поетапний екологічний податок, що починається з €5 за одиницю товару у 2025 році та збільшується до €10 до 2030 року. Бренди також мають розкривати свої екологічні показники (викиди вуглецю, споживання ресурсів та придатність одягу до переробки). Якщо компанії не виконуватимуть вимоги, їх оштрафують.
Законодавці провели кордон між надшвидкою та масовою швидкою модою: такі бренди, як Zara та H&M (обидва базуються в Європі), не підпадають під рекламну заборону та найвищий екологічний податок.
За даними французького агентства з охорони навколишнього середовища, щосекунди в країні викидається близько 35 предметів одягу. Це наголошує на масштабі проблеми.
Читайте також: Франція оштрафувала китайського рітейлера Shein на рекордні 40 млн євро за псевдознижки
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, фешн ритейл, онлайн ритейл, шейн тему
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар