Temu робить ставку на Європу: платформа розширює продажі продуктів харчування з місцевим акцентом

Китайська платформа Temu планує суттєво розширити продажі продуктів харчування в Європі, роблячи акцент на місцевому виробництві. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Раніше компанія вже повідомляла про намір збільшити асортимент, включивши до нього солодощі, напої, косметику та товари для садівництва.
«Платформа Temu відкрита для продавців з Австрії та інших європейських країн», — зазначили в компанії, додавши, що більшість продуктів харчування на сайті постачаються саме місцевими виробниками.
За даними німецького тижневика Lebensmittelzeitung, Temu створила спеціальну команду, яка зосереджується на європейських виробниках і працює над формуванням асортименту «з Європи для Європи».
Платформа вже зарекомендувала себе завдяки низьким цінам і широкому вибору товарів — від одягу, кухонного приладдя й косметики до електроніки.
Читайте також: У Франції хочуть заборонити рекламу брендів надшвидкої моди
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, онлайн ритейл, ecommerce, шейн, тему
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар