Meta посилює боротьбу з неоригінальним контентом

Meta оголосила про введення додаткових заходів для боротьби з аккаунтами, що публікують неоригінальний контент. Зокрема, обмеження зазнають профілі у Facebook, які часто використовують чужі тексти, фотографії та відео, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на TechCrunch.
З початку року Meta видалила вже близько 10 млн облікових записів, що видавали себе за великих творців контенту. Крім того, компанія вжила заходів проти 500 тис. аккаунтів, помічених у спамі. Ці заходи включають зниження рейтингу коментарів та обмеження поширення контенту, щоб запобігти монетизації недобросовісних акаунтів.
Облікові записи, що зловживають чужим контентом, тимчасово втратять доступ до програм монетизації Facebook і зіткнуться зі скороченням розповсюдження своїх публікацій. На додаток Meta тестує систему, яка шукає посилання на дублікати відео та спрямовує глядачів до оригінального контенту.
Meta підкреслила, що звичайні користувачі, які взаємодіють з чужим контентом, наприклад, щодо слідування за трендами, не будуть покарані.
Meta оголосила про ці заходи лише через кілька днів після того, як YouTube також посилив політику щодо неоригінального контенту. Це пов’язано зі зростанням популярності масово вироблених відеороликів, створюваних з допомогою технологій штучного інтелекту.
Читайте також: YouTube посилить політику монетизації
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробникіВ, мета, фейсбук, марк цукерберг, штучний інтелект
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар