15 липня 2025

Lidl Швейцарія тестує інструмент на основі ШІ для управління викидами CO₂

Lidl Швейцарія тестує інструмент на основі ШІ для управління викидами CO₂
396

Ритейлер Lidl Switzerland розпочав тестування інноваційного рішення на базі штучного інтелекту, яке дозволяє точно обраховувати та контролювати викиди CO₂ на всіх етапах ланцюга створення вартості харчових продуктів. Проєкт реалізується у співпраці з європейською кліматичною технологічною платформою Mondra. Про це повідомляє TradeMaster.UA.

Цей пілотний проєкт, перший подібного масштабу серед швейцарських ритейлерів, має на меті забезпечити єдину та стандартизовану методологію обліку викидів. За словами компанії, саме така система є ключовою для досягнення її кліматичних цілей — повного нульового рівня викидів до 2050 року. До 2034 року Lidl також планує скоротити викиди в агросекторі на 42,4% (так звані викиди FLAG у межах Scope 3).

Генеральний директор Lidl Switzerland Ніколас Пеннанен підкреслює:

«Єдиний міжнародно визнаний стандарт обліку CO₂ дозволяє зробити викиди вимірюваними й порівнюваними. Пілотний проєкт закладає підґрунтя для нашої кліматичної стратегії, базованої на даних, і є сильним сигналом для всієї харчової індустрії Швейцарії».

Завдяки платформі Mondra, ритейлер зможе моделювати викиди на рівні кожного окремого продукту, включаючи національні та міжнародні ланцюги постачання, що дасть змогу ухвалювати обґрунтовані рішення та впроваджувати дієві заходи зі зменшення CO₂.

Джейсон Барретт, засновник і CEO Mondra, додав:

«Ми говоримо про спільну декарбонізацію: коли всі гравці ланцюга створення вартості — від виробника до ритейлера — працюють разом, щоб скоротити викиди Scope 3 і наблизитися до кліматичної нейтральності».

З 2024 року Lidl Switzerland також співпрацює з AgroImpact — фермери, які знижують кліматичне навантаження у своїх господарствах, отримують заохочувальні премії. Дані про ці скорочення інтегруються в систему Mondra для кращого аналізу ефективності.

«Спільна робота з аграрним сектором і такими партнерами, як AgroImpact та Mondra, є критично важливою для досягнення наших кліматичних амбіцій», — зазначив Пеннанен.

Читайте також: Мережа Lidl запустила виробництво "гібридного" м'яса

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також