Мережа Lidl запустила виробництво "гібридного" м'яса

Німецька мережа супермаркетів-дискаунтерів запустила в Бельгії виробництво «гібридного» м'яса, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail.
Мережа Lidl запустила виробництво «гібридного» м'яса: м'ясного фаршу, який складається на 60% з яловичини і на 40% з рослинних білків. У майбутньому ця суміш може стати екологічною альтернативою традиційному м'ясному фаршу та дозволити знизити викиди CO₂ при виробництві м'ясних напівфабрикатів на 40%.
Новий яловичий фарш від Lidl створений для того, щоб познайомити любителів м'яса з екологічнішою і здоровою альтернативою в доступній формі. Замінюючи 40% м'яса рослинними білками, споживачі значно знижують вплив на навколишнє середовище: скорочуються не тільки викиди CO₂, але і споживання води та земельних ресурсів.
Тим не менш, у Lidl підкреслили, що смак і зовнішній вигляд у альтернативного продукту залишилися такими, як у традиційного яловичого фаршу.
«Розробка цього продукту зайняла досить багато часу, тому що ми хотіли зберегти смак. Смію сказати, що навіть справжні любителі м'яса навряд чи помітять різницю»,— розповів Сем Ван Лір, відповідальний закупник Lidl у Бельгії та Люксембурзі.
Читайте також: Lidl закріплює лідерство в Угорщині
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, лідл, штучне м'ясо
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар