Шрінкфляція принесла Milka антипремію за оманливу рекламу в Німеччині

У Німеччині споживча організація Foodwatch присудила компанії Mondelez сумнівну нагороду "Золотий Windbeutel" — за найвідомішу маркетингову маніпуляцію року. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на RetailDetail.
Причина — зменшення ваги плитки шоколаду Milka Alpenmilch зі 100 до 90 грамів при одночасному підвищенні ціни з 1,49 до 1,99 євро. Це означає майже 50% подорожчання, приховане за знайомою упаковкою.
У онлайн-голосуванні взяли участь понад 58 тисяч осіб, і третина з них обрала саме Milka як приклад найбільш зухвалої шрінкфляції. Як зазначив директор Foodwatch у Німеччині Кріс Метманн, «Mondelez вводить в оману покупців у супермаркетах — і чудово на цьому заробляє. Шрінкфляція — це легалізоване ошуканство споживачів, а уряд бездіє». Особливу увагу організація звернула на те, що справжню вагу часто приховано за щільною картонною обгорткою.
У Нідерландах подібна "нагорода" має назву Gouden Windei. Торік її отримала мережа Albert Heijn за рибні закуски Lekkerbekjes, у яких ставало все менше риби й усе більше панірування.
Читайте також: Кеті Перрі стала обличчям нової кампанії Milka Mmmax
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробникіВ, мілка, реклама мілка, шоколад мілка
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар