Amazon зупинив рекламу в Google Shopping

Американський IT-гігант Amazon повністю припинив участь в аукціонах рекламного сервісу для інтернет-магазинів Google Shopping (входить до Google Ads), що підтверджують одразу кілька аналітичних платформ. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на The Performance Marketing World (TPMW).
Amazon зник приблизно із 13 млн щоденних показів із середини липня. Раніше ІТ-гігант з'являвся у 30% торгових аукціонів. За даними агентства Tinuiti, серед його клієнтів Amazon займав домінуюче становище з часткою показів 60-70%, проте зараз цей показник опустився до нуля.
Як зазначили у Smarter Ecommerce, платформа пішла з торгових аукціонів Google Shopping не лише у США, а й у Великій Британії та Німеччині. З 17 по 23 липня Amazon повністю припинив розміщення реклами у цих регіонах.
Аналітики, опитані TPMW, вважають, що для рекламодавців-конкурентів вихід Amazon із Google Shopping відкриває додаткові можливості. У другому кварталі кількість кліків за оголошеннями рекламного сервісу зросла на 18%, що дозволило розширити аукціонний простір. Однак, за даними Tinuiti, інші великі ритейлери, такі як Walmart, Target, Shein і Temu, які займали значно меншу частку (10-30%), не змогли збільшити присутність, незважаючи на вихід Amazon.
Причини відходу Amazon поки невідомі. Експерти припускають як стратегічну переоцінку каналу, так і можливу незадоволеність політикою Google або посилення власних рекламних рішень цифрового гіганта. Аналітики наголошують, що навіть тимчасова відсутність одного з найбільших рекламодавців у Google Shopping здатна змінити ситуацію на ринку.
Читайте також: Amazon задумав «підслуховувати» користувачів
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, амазон, онлайн ритейл, ecommerce, реклама в гугл
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар