Adidas підвищує ціни через нові митні тарифи

Німецький гігант спортивного одягу та взуття Adidas попередив, що вимушений підвищити ціни на свою продукцію через встановлення нових митних тарифів, у першу чергу, на імпорт товарів до Сполучених Штатів. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Logist.FM.
За словами представників компанії, зміни у вартості розмитнення коштуватимуть компанії щонайменше 200 мільйонів євро на рік. Відтак повинна зрости і вартість виробника продукції.
Оголошуючи свої останні результати, головний виконавчий директор Adidas Бйорн Гульден заявив, що тарифи «безпосередньо збільшать вартість нашої продукції для США». Однак поки що незрозуміло, як це вплине на попит, обсяг постачання, а також чи не з’ясується зрештою, що товари під брендом Adidas потрібно продавати ще дорожче. Крім того, поки що незрозуміло, як змінюватимуться ситуація на інших іноземних ринках.
Двома найбільшими країнами-постачальниками товарів Adidas є В'єтнам, який виробляє 27% продукції бренду спортивного одягу, та Індонезія, яка виробляє 19%. У липні США уклали торговельні угоди з обома країнами, погодившись запровадити 20% мито на товари з В'єтнаму та 19% мито на продукцію індонезійського виробництва.
Читайте також: Adidas випустила кросівки на честь Оззі Осборна
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, адідас, кросівки адідас
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар