Lidl відкрив перший непродовольчий магазин і кидає виклик Action та TEDi

Ритейлер Lidl уперше запустив магазин із виключно непродовольчим асортиментом під назвою Home & Living. На площі близько 500 м² представлено шість власних торгових марок компанії, серед яких Parkside, Crivit, Esmara, Silvercrest, Livarno та Lupilu. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на RetailDetail.
Новий формат розташований у німецькому Лоттштеттені, поруч із класичним дискаунтером Lidl, неподалік швейцарського кордону. У магазині представлено широкий вибір побутової техніки, текстилю, інструментів, товарів для дому, спорту та дітей.
Lidl активно розвиває напрям непродовольчих товарів — зокрема, інвестує в маркетинг і брендинг. Ритейлер залучив Арнольда Шварценеггера до рекламної кампанії Parkside, став офіційним партнером Ліги Європи УЄФА та Ліги конференцій, а також спонсорує професійний велоспорт.
Раніше компанія вже тестувала тимчасові магазини окремих брендів: Lupilu у центрі Антверпена та Parkside DIY у Польщі й Угорщині. Однак Home & Living — це перший постійний магазин, що об’єднує весь спектр непродовольчої пропозиції Lidl. Успіх подібних концепцій, як у Action та TEDi, свідчить про потенціал напряму. Чи планує ритейлер масштабування нового формату — поки не повідомляється.
Читайте також: Lidl Швейцарія тестує інструмент на основі ШІ для управління викидами CO₂
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, лідл, ритейл німеччини
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар