Сервісний виторг Apple перевищив $27 млрд

Сервісний виторг американської корпорації Apple (підрозділ «Сервіси» включає рекламу, App Store, хмарні сервіси та продаж цифрового контенту) зріс у третьому кварталі 2025 фінансового року на 13,3%, до $27,42 млрд. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Variety.
Цей сегмент стає все більш важливим, оскільки Apple прагне диверсифікувати потоки доходів, що виходять за рамки продажу гаджетів.
Загалом виторг Apple за звітний період збільшився на 10%, до $94,04 млрд, чистий прибуток — на 12%, до $23,43 млрд (або $1,57 на акцію). При цьому аналітики прогнозували прибуток на акцію у розмірі $1,43 при виручці $89,54 млрд, а сервісний виторг — у розмірі $26,8 млрд.
Продажі iPhone, який є найбільшим напрямком бізнесу Apple, зросли на 12%, до $44,6 млрд.
У квітні цього року Apple провела ребрендинг свого рекламного підрозділу. Вона змінила назву з Apple Search Ads на Apple Ads. Це відображає розширення рекламних пропозицій і потенційно сигналізує про ширші рекламні можливості в екосистемі Apple
Читайте також: Apple вперше закриває роздрібний магазин у Китаї
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, еппл, айфон, виробництво айфонів
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар