Amazon збільшив доходи від реклами на 22%

Американський e-com-гігант Amazon прозвітував про зростання доходів від рекламного бізнесу на 22% за підсумками другого кварталу 2025 року. Виторг підрозділу Amazon Ads склав 15,7 млрд доларів проти 12,9 млрд за аналогічний період 2024 року. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на PPC Land.
У компанії відзначають, що зростання забезпечене стійким попитом на рекламні інструменти всередині маркетплейсу, особливо в категорії товарів, що спонсоруються. Крім того, значний внесок у результат внесли інвестиції у відеорекламу та покращення аналітичних рішень для рекламодавців.
Amazon також розглядає можливість впровадження реклами в діалоги користувачів з новим асистентом AI-Alexa +.
Раніше Amazon повністю припинив участь в аукціонах рекламного сервісу для інтернет-магазинів Google Shopping (входить до Google Ads). Причин такого рішення компанія не озвучила. Аналітики передбачили, що це стратегічний перегляд каналів реклами.
Читайте також: Amazon зупинив рекламу в Google Shopping
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, амазон, онлайн ритейл, ecommerce
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар