18 серпня 2025

McDonald's відроджує всесвіт McDonaldland після 20-річної перерви

McDonald
455

McDonald's офіційно оголосив про відродження McDonaldland — вигаданого всесвіту, в якому живуть фірмові персонажі бренду. Вперше за два десятиліття Рональд Макдональд, Гримаса, Берді та Гамбурглар знову стануть частиною комунікації компанії. Про це повідомляє TradeMaster.UA.

Креативна стратегія ґрунтується на ностальгії та прагненні залучити молодих споживачів, знайомих з естетикою ретро-брендів через соцмережі. McDonald's має намір використовувати персонажів McDonaldland у ТБ-роликах, цифрових активаціях та колабораціях із сучасними артистами та інфлюєнсерами. У цифровому форматі McDonaldland з'явиться у Fortnite та доповненій реальності Snapchat.

За словами представників компанії, бренд бачить великий потенціал в поєднанні «старих» емоцій та нового досвіду: «McDonaldland повертається, щоб нагадати про дитячі спогади та подарувати привід для нових історій».

Кампанія стартує у США, але у McDonald's не виключають розширення на інші ринки. Експерти зазначають, що такий крок укладається у глобальну тенденцію до відродження культових символів і може посилити лояльність аудиторії до бренду на тлі конкуренції, що зростає.

Читайте також: Благодійні наліпки допоможуть побудувати перший в Україні Дім Рональда МакДональда

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також