Британський регулятор закликав рекламодавців уникати зображень нездорово худих моделей

Виконавчий директор британського управління стандартів реклами Гай Паркер звернувся до рекламодавців з проханням уникати використання «безвідповідальних» зображень моделей з нездоровим виглядом. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на The Guardian.
Глава відомства заявив, що реклама, в якій моделі демонструють нездоровий образ тіла, стає все більш серйозною проблемою, і закликав рекламодавців уважно думати про типи статури, які вони зображають.
Нещодавно регулятор заборонив рекламу таких великих роздрібних мереж, як M&S, Next та Zara, за використання зображень моделей, які виглядають «нездорово худими».
У відомстві повідомили, що на одному із зображень, використаних M&S у квітні, модель «носила великі гостроносі туфлі, які наголошували на стрункості її ніг». Через нахил камери вниз голова моделі виглядала «непропорційною по відношенню до решти тіла і ще більше підкреслювала її тендітну фігуру».
У відповідь M&S заявила, що «дуже серйозно ставиться до побоювань щодо зображення жіночого тіла у своїй рекламі». Взуття вибрали виключно з модних міркувань, а ракурс зйомки не використовували таким чином, щоб перебільшити пропорції моделі.
Зазвичай наглядовий орган отримує п'ять-шість скарг на тиждень на таку рекламу, але після рішення про рекламу M&S у липні це число збільшилося до більш ніж 20. У 2024 році було отримано загалом 61 скаргу на зображення моделей. 45% британців стурбовані рекламою, що містить ідеалізовані образи жіночого тіла.
Паркер підкреслив, що в моду повертається худорлявість. Поширення препаратів для схуднення може впливати на типи фігур, що зображуються в рекламі.
Раніше орган нагляду звинуватили в подвійних стандартах, оскільки він дозволяв знімати в рекламі моделей plus-size, а деякі інтернет-критики називали їх повними. Паркер зазначив, що тут відіграв роль ширший культурний контекст: «Ми знаємо, що нині у Великій Британії суспільство схильно вважати худорлявість бажаною. Але з надмірною вагою все інакше».
Паркер заявив, що важливо не "демонізувати моделей, що знімалися в рекламі". У рішеннях, як правило, йдеться не про тіло моделі, а про те, як рекламодавці могли маніпулювати її зображеннями. Висвітлення, макіяж і пози, що використовуються — все це відіграє роль.
Глава управління зазначив, що остаточний вибір зображень для використання в рекламі має вирішальне значення, навівши як приклад недавнє рішення проти Zara. У чотирьох роликах тіні, що відкидаються на ногу однієї моделі, робили її «помітно худою», а глибокий виріз сорочки на іншій моделі акцентував увагу на ключиці, що виступає. Два інші рекламні ролики за участю тих самих моделей не порушували кодекс.
У відповідь на рішення Zara заявила, що при наймі на роботу обидві моделі надали медичні довідки, що підтверджують їхнє добре здоров'я.
За словами Паркера, «худі» – суб'єктивне поняття. «Я не думаю, що хтось із цих рекламодавців навмисно просуває подібну концепцію нездорової худорлявості. Але іноді це може бути результатом, якщо вони не дуже уважно ставляться до вибору зображень», - заявив він.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар