Huawei вперше стала лідером глобального ринку розумного годинника

Компанія Huawei вперше в історії зайняла лідируючу позицію на світовому ринку розумного годинника, випередивши Apple. Згідно зі звітом аналітиків Counterpoint Research за другий квартал 2025 року, зростання поставок Huawei склало 52%, що дозволило компанії зайняти частку в 21% на глобальному ринку. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Apple, незважаючи на статус преміального бренду, опинилася на другому місці з часткою 17%, зафіксувавши зниження постачання на 3% порівняно з минулим роком.
Експерти пов'язують успіх Huawei із сильною позицією на внутрішньому китайському ринку, розширенням модельного ряду та активною експансією до Європи, країн Близького Сходу та Азіатсько-Тихоокеанського регіону.
Третій рядок утримала Xiaomi, що збільшила постачання на 38%, на четвертій позиції — бренд Imoo, орієнтований на дитячий смарт-годинник, що показав зростання на 21%. Samsung також зафіксувала зниження продажів на 3% і зайняла місце у п'ятірці.
Huawei вперше стала лідером глобального ринку розумного годинника
На думку аналітиків, подальше зростання Huawei у сегменті розумного годинника залежатиме від розширення міжнародної присутності та конкуренції з преміальними моделями Apple.
Читайте також: Huawei запустив світовий продаж першого у світі трискладового смартфона
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, хуавей, смарт-годинники
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар