Глобальний ринок б'юті-брендів досягне $140 млрд у 2025 році

Світовий ринок брендів краси 2025 року досягне $140 млрд, а до 2033 року становитиме вже $260 млрд. Середньорічний темп зростання очікується в межах 6,5%. Такі дані містяться у звіті HTF MI The Beauty Brands Market, повідомляє TradeMaster.UA.
Ринок б'юті-брендів насичений масовими, професійними та люксовими сегментами, орієнтованими на різні демографічні групи та культурні уподобання. Найбільші компанії на ринку брендів краси: L'Oréal, Estée Lauder, Procter & Gamble, Unilever, Shiseido, Coty, Revlon, Chanel, Dior, Clinique, Maybelline, MAC Cosmetics, Urban Decay, NYX, Fenty Beauty, NARS, Kiehl's, Avon, Body Shop, Glossier, Too Faced, Huda Beauty, Pat McGrath Labs.
Маркетингова динаміка ринку з 2020 року:
- У 2020 році ринкова різноманітність була помірною, переважали традиційні та натуральні продукти.
- У 2021 році ставку зробили на персоналізовану косметику та її примірку у доповненій реальності, що значно збільшило варіативність ринку.
- Розширені пропозиції, що включають екологічні рішення, до 2022 року посилили диверсифікацію.
- Співпраця з інфлюєнсерами та спеціалізованими виданнями у 2023 році ще більше збільшила ступінь диверсифікації ринку.
- З 2024 року технологічна персоналізація та інтеграція з оздоровчими програмами зберігають високий рівень ринкових змін.
На ринку домінує Азіатсько-Тихоокеанський регіон. При цьому найшвидше зростаючим регіоном стала Північна Америка
Зростання ринку стимулює цифровий маркетинг, вплив соцмереж, електронна комерція та підвищена поінформованість про здоровий спосіб життя. Крім того, драйверами зростання служить загальне зростання доходів населення, а також зростання чоловічого сегменту та різноманітність споживчих переваг.
Серед проблем ринку експерти виокремлюють нормативні вимоги, ризик контрафакту, екологічні виклики та внутрішню конкуренцію. Можливості ринку — вихід у країни, що розвиваються, розширення співпраці з лідерами багатьох країн, розвиток підписних сервісів і прямих онлайн-продажів.
Аналітики представили також список тенденцій, які можуть стимулювати його зростання:
- Можливості для інновацій чи покращень продуктів. Адаптуючи пропозиції під ці тенденції, компанії можуть задовольняти мінливі потреби клієнтів та виділятися серед конкурентів.
- Орієнтація на ринки, що розвиваються. Цей стратегічний підхід дозволяє компаніям охоплювати нові сегменти клієнтів та збільшувати свою присутність на ринку.
- Підвищення залучення клієнтів. Розробка актуальних маркетингових стратегій та створення контенту, який може підвищити впізнаваність бренду та лояльність клієнтів. Все це призводить до більш високого проникнення ринку.
- Орієнтація на галузеві практики. Впровадження нових технологій або оптимізація процесів може призвести до підвищення економічної ефективності та покращення пропозиції продуктів.
- Прогнозування ринкових змін. Аналіз тенденцій дозволяє компаніям завчасно коригувати стратегії, знизити ризики і скористатися можливостями, випереджаючи конкурентів.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар