Walmart збільшив обсяги доставки товарів покупцям на 50%

Продажі Walmart, що виконуються через доставку до магазинів у США, зросли майже на 50% за останній квартал, повідомили представники роздрібної мережі. За словами фінансового директора компанії Джона Девіда Рейні, зростання обсягів продажів з доставкою відбувається на тлі зростання швидкості роботи кур’єрських служб. При цьому кращий сервіс стимулює клієнтів до повторних покупок. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Logist.FM.
За словами Рейні, близько третини доставок з магазинів за останні тижні надходило протягом трьох годин або менше, причому 20% цієї частини надходили до клієнтів протягом 30 хвилин або менше. Це дуже зручно для звичайних людей, які розуміють, що сходити самостійно до супермаркету та зробити покупки – це тепер довго, а замовити доставку додому – швидко.
«Ми бачимо, як мільярди й мільярди одиниць товару з високими темпами зростання доставляються в той самий день і протягом того ж дня з наших магазинів», – сказав президент і генеральний директор Walmart US Джон Фернер.
З тих пір, як Walmart почав жорстко конкурувати з Amazon у сфері електронної торгівлі, пришвидшення доставки замовлених товарів стало пріоритетом у розвитку компанії. Вочевидь, зусилля, докладені у цьому напрямку, принесли для Walmart чудовий зиск у вигляді додаткових мільярдів доларів від продажу товарів.
Зараз компанія намагається якомога ефективніше використати штучний інтелект у своїй логістиці доставки товарів. Фахівці сподіваються, що нові технології допоможуть підвищити точність «динамічних вікон доставки», які Walmart запропонує для 95% домогосподарств у Сполучених Штатах до кінця поточного року. Алгоритм динамічної доставки Walmart аналізує місцеві умови, щоб визначити найефективніші маршрути водіїв та орієнтовний час прибуття замовлення.
Як пояснили представники компанії, у цьому разі йдеться про необхідність обробляти величезні обсяги даних. Серед них не тільки уся необхідна інформація про клієнтів, асортимент доступних товарів та ін. Найбільше навантаження на електронну платформу справляють алгоритми, які визначають графіки та маршрути доставки. Це інформація, яка надходить у режимі реального часу та постійно змінюється. Ось чому для якісного сервісу необхідний штучний інтелект.
Читайте також: Доходи Walmart від реклами зросли на 46%
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, волмарт, інновації в ритейлі, новини логістики, інновації в логістиці
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар