Kraft Heinz розділиться на дві незалежні компанії

Компанія Kraft Heinz оголосила про плани поділити бізнес на дві незалежні публічні компанії. Рішення спрямоване на підвищення прозорості управління та оптимізацію стратегічних пріоритетів, йдеться у повідомленні корпорації. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.
Такий підхід дозволить підвищити ефективність, зберігши при цьому обсяги виробництва, необхідні для конкурентоспроможності компанії, вважають у посібнику.
За словами виконавчого голови ради директорів Мігеля Патрісіо, чинна структура ускладнює ефективний розподіл капіталу. Реструктуризація дозволить компаніям зосередитися на розвитку ключових брендів та ринкових напрямів.
Очікується, що одна з нових компаній отримає назву Global Taste Elevation Co. та об'єднає бренди Heinz, Philadelphia та Kraft Mac & Cheese. Друга - North American Grocery Co. - Керуватиме марками Oscar Mayer, Kraft Singles і Lunchables. Остаточні назви структур, їх керівництво та розподіл брендів будуть затверджені пізніше.
Генеральний директор Kraft Heinz Карлос Абрамс-Рівера наголосив, що в період підготовки до поділу бізнес продовжить функціонувати в рамках єдиної корпоративної структури.
Читайте також: Kraft Heinz випустив алкогольний напій під брендом Crystal Light
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, крафт хайнц, соуси хайнц
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар