Kraft Heinz випустив алкогольний напій під брендом Crystal Light

Американський продовольчий концерн Kraft Heinz запустив свою першу лінію алкогольних напоїв із горілкою під брендом Crystal Light. Новий хард-зельцер під назвою Crystal Light Vodka Refreshers позиціонується як найнижчий калорійний коктейль у своїй категорії — він містить 77 калорій, не містить цукру і має міцність 3,8%. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Перші два смаки напою – «дика полуниця» та «лимонад» – надійдуть у продаж у північно-східних штатах США. У 2026 році компанія планує розширити асортимент, пише The Wall Street Journal.
Вихід у алкогольний сегмент може бути відповіддю Kraft Heinz на падіння продажів основної продукції, включаючи майонез та готові страви. Компанія вже п'ять кварталів поспіль фіксує зниження виручки та розглядає можливість перегляду цінової політики. Раніше Kraft Heinz вже експериментував з алкогольними напоями, випускаючи смакові поєднання з гірчицею та огірками.
Читайте також: Kraft Heinz: споживачі відмовляються від продукції через зростання цін
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, крафт хайнц, соуси хайнц
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар