Amazon впроваджує ШІ-функцію для миттєвого пошуку та покупок товарів

Онлайн-ритейлер Amazon представив Lens Live, нову опцію в додатку Amazon Shopping, яка в режимі реального часу аналізує навколишні об'єкти, знаходячи аналогічні товари в асортименті платформи. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
На відміну від традиційних методів візуального пошуку, які потребують фотографування та подальшого завантаження для ідентифікації, Lens Live функціонує миттєво. Користувач направляє камеру на предмети, а нейромережа миттєво розпізнає їх та пропонує альтернативні варіанти для покупки.
В основі цієї функції лежить система розпізнавання об'єктів, яка зіставляє зображення з камери з величезною кількістю товарів, представлених на Amazon. Результати відображаються у вигляді стрічки, дозволяючи швидко додати товар у кошик чи список бажань. Фактично, Amazon розміщує кнопку "купити" на кожному об'єкті, що потрапляє в поле зору користувача.
Lens Live також інтегрована з ШІ-помічником Amazon Rufus, який надає короткі огляди товарів та відповідає на запитання про них. Нова функція є логічним продовженням існуючих інструментів візуального пошуку, які дозволяють шукати товари за фотографією або штрих-кодом.
Наразі Lens Live доступна виключно в iOS-додатку, проте компанія планує розширити її доступність у найближчому майбутньому.
Читайте також: Amazon збільшив доходи від реклами на 22%
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, амазон, онлайн ритейл, ecommerce, штучний інтелект
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар