04 вересня 2025

Обсяг світового ринку спортивного одягу становив $414 млрд

Обсяг світового ринку спортивного одягу становив $414 млрд
365

Обсяг світового ринку спортивного одягу в 2024 році становив $414,17 млрд. У 2033 році він досягне $672 млрд, що відповідає середньорічному темпу зростання в 5%, випливає з прогнозу IMARC Group. Про це повідомляє TradeMaster.UA.

Основними компаніями на ринку є Adidas AG, ASICS Corporation, Columbia Sportswear Company, DICK's Sporting Goods Inc., Forever 21, Gap Inc., Nike Inc., Puma SE, PVH Corp., Skechers USA Inc., The North Face (VF Corporation), Under Armour Inc.

Нині ринку домінує Північна Америка. Драйвером ринку служить розвинена культура фітнесу, зростаюча популярність спортивного стилю, передові технології виробництва тканин та постійний розвиток електронної комерції. Частка компаній цього регіону на ринку спортивного одягу відображає домінування таких великих гравців, як Nike та Adidas.

Загалом поєднання спортивного та повсякденного одягу стає все більш популярним у всьому світі. Таким чином, спортивний одяг вже вийшов за рамки традиційного використання для тренувань, приваблює ширшу аудиторію, яка шукає модний та функціональний одяг.

Зростання інтересу до ЗОЖ і занять спортом є основним фактором, що підтримує зростання ринку спортивного одягу. Згідно з галузевими звітами, світовий ринок фітнесу щороку зростає на 5,6%. Розповсюдження фітнес-застосунків, онлайн-спільнот для тренувань та віртуальних фітнес-занять останнім часом робить заняття фітнесом більш доступними, розширюючи тим самим базу користувачів.

Бренди реагують на це, використовуючи передові технічні характеристики та модний дизайн, що робить одяг придатним для широкого спектру видів спорту та повсякденного носіння. Зростаюча популярність онлайн-платформ, у свою чергу, підвищує доступність спортивного одягу для покупців по всьому світу.

Значне зростання ринку забезпечує маркетингова активність брендів. Інфлюенсери та знаменитості просувають останні тенденції ринку спортивного одягу, а соціальні платформи, зокрема TikTok, є ідеальним майданчиком для брендів, дозволяючи їм охопити широку аудиторію. Такі лідери як Nike демонструють масштаб цього розширення. Вони очікують, що зрештою половина їх продажів припадатиме на електронну комерцію.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також