Прибутки «великої сімки» ритейлерів у Словаччині обвалилися на третину перед приходом Biedronka

Загальний прибуток семи найбільших словацьких ритейлерів минулого року скоротився на 130 млн євро, до 224 млн, що на 37% менше, ніж роком раніше. Найбільше постраждали Tesco та Lidl, тоді як єдиною мережею, що зберегла стабільний результат, залишилася східнословацька Fresh від компанії Labaš. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на DennikN.
Основні причини падіння — високі ціни на продукти після зростання 2022 року, жорстка консолідація державних фінансів та підготовка до приходу нового сильного гравця — польського дискаунтера Biedronka. Щоб утримати покупців, мережі змушені були пропонувати більші знижки, що безпосередньо вдарило по прибутках.
Найбільший спад зафіксувала словацька мережа британської Tesco — її прибуток скоротився майже на 70%. Kaufland знизив результат на 15%. Експерти попереджають, що в умовах такого тиску додаткове підвищення податків на ритейлери може бути небезпечним для ринку.
Читайте також: Польська Biedronka відкладає запуск у Словаччині
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, ритейл словаччини, бєдронка
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар