Мережа TA-DA! визнана «Вибором споживача» на PrivateLabel Award-2025

Українська мережа супермаркетів TA-DA! здобула перемогу під час щорічної Національної премії PrivateLabel&FMCG Master-2025, що відбулася 4–5 вересня.
Захід зібрав понад 700 представників ритейлу, дистриб’юторів, виробників і експертів ринку, які обговорювали тренди розвитку приватних торгових марок та ефективні стратегії залучення споживачів.
Перемога TA-DA! у номінації «Вибір споживача» від PrivateLabel-2025 стала підтвердженням ефективності стратегії компанії та високого попиту на власні торгові марки серед покупців. Це підкріплюється ключовими результатами:
-
за останній рік асортимент бренду TA-DA! розширився на 84%, а частка продажів у грошовому вимірі зросла на +71%;
-
продажі товарів бренду Gooddi за останні 7 місяців перевищили результат попереднього року у більш ніж 3 рази, а асортимент збільшився на 56%;
-
продажі косметичних серветок зросли на +20%, при цьому частка товарів ВТМ Gooddi у цій категорії досягла 67%;
-
стратегічний запуск новинки - гелю для прання цієї ж ТМ став успішним стартом – понад 2,5 тис. проданих одиниць за червень 2025.
“Наша стратегія проста і водночас ефективна: продовжувати інвестувати у розвиток ВТМ, посилювати довіру до мережевого бренду і розвивати категорії, де попит зростає найшвидше. Саме так ми створюємо конкурентну перевагу TA-DA! на ринку ритейлу”, - коментує Альона Градович, категорійний менеджер TA-DA!
Ці результати свідчать, що правильний підхід і вміння балансувати між доступною ціною та високою якістю дозволяє приватним брендам бути на одному рівні з відомими виробниками.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, ритейл україни, та-да
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар