AB Foods попереджає про падіння продажів Primark, акції знижуються на 12%

10 вересня 2025 року Associated British Foods (AB Foods), власник мережі Primark, повідомив, що порівняльні продажі у другому півріччі знизяться на 2%. Покращення у Великій Британії та Ірландії частково компенсує слабший попит у континентальній Європі, де продажі впали у Франції, Італії та Німеччині. На тлі новин акції компанії впали на 12%, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на RetailDetail.
Генеральний директор AB Foods Джордж Вестон заявив, що торгівля відбувається в умовах «обережності споживачів, геополітичної невизначеності та інфляції». Він також висловив занепокоєння можливим впливом бюджету Великої Британії, який може передбачати підвищення податків і зростання безробіття. Водночас у США Primark демонструє стійкі результати, підвищуючи ціни у відповідь на імпортні тарифи адміністрації Дональда Трампа.
Окрім ритейлу, AB Foods повідомила, що продажі у харчовому бізнесі (Twinings, Jordans, Ovaltine) відповідають очікуванням. Минулого місяця компанія придбала бренд Hovis, але закриває завод із виробництва біоетанолу Vivergo через відмову уряду від фінансової підтримки. Аналітики прогнозують, що скоригований операційний прибуток за підсумками 2024/25 року буде нижчим за £2 млрд проти £2,7 млрд роком раніше, головним чином через збитки у цукровому бізнесі.
Читайте також: Primark запускає мобільний застосунок — уперше в історії бренду
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, фешн ритейл, праймарк
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар