06 серпня 2025

Primark запускає мобільний застосунок — уперше в історії бренду

Primark запускає мобільний застосунок — уперше в історії бренду
550

Primark зробив важливий крок до цифровізації: компанія вперше представила власний мобільний застосунок. Наразі він доступний в Ірландії (під брендом Penneys) та Італії, а протягом наступних 18 місяців розгортання заплановане і на інші країни. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на RetaiDetail.

Новий застосунок не передбачає онлайн-покупок, однак надає користувачам змогу переглядати асортимент, перевіряти наявність товарів у магазинах, отримувати персоналізовані сповіщення про новинки та знижки, а також зберігати улюблені речі для натхнення. Це частина ширшої цифрової стратегії бренду, що включає оновлені сайти у 17 країнах.

Запуск відбувається у двох контрастних ринках — Ірландії, де бренд має стабільну присутність, та Італії, де він активно розвивається. Такий підхід дозволяє протестувати функціональність додатка та зібрати різні моделі поведінки користувачів.

«Ми знаємо, що покупці часто починають свою подорож онлайн — додаток дозволяє зробити цей етап зручнішим і персоналізованішим», — зазначає Метт Х'юстон, директор з клієнтського досвіду та цифрових технологій.

Компанія обіцяє вдосконалювати функціонал на основі зворотного зв’язку перед глобальним запуском.

Цифровий прорив Primark стане також темою виступу Олів'є Крепена, директора з продажу Primark у Бельгії, на Дні роздрібного маркетингу RetailDetail 25 вересня в Антверпені. Свої digital-стратегії там також представлять Takko Fashion та Action.

Читайте також: Primark запускає манекен на інвалідному візку — крок до інклюзивнішої моди

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також