Carrefour набуває частку в мережі халяльних супермаркетів Hmarket

Французька мережа супермаркетів Carrefour придбала 10% акцій Hmarket, мережі супермаркетів із філіями у Франції та Бельгії. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Ця інвестиція у розмірі 10 млн. євро має зміцнити існуючу співпрацю між двома мережами.
Carrefour і Hmarket є незнайомими компаніями: Hmarket вже є постачальником приватної торгової марки для найбільшого французького ритейлера. Крім того, Hmarket вже придбала деякі магазини дисконтної мережі Carrefour Supeco, повідомляє сайт L'Informé. Нова інвестиція повинна дозволити Hmarket скористатися ефектом масштабу, тоді як Carrefour сподівається значно збільшити свою частку ринку серед мусульманського населення.
Hmarket виник з халяльної м'ясної лавки в 2006 році і з тих пір розширився до мережі з двох десятків філій у Франції (в основному на околицях Парижа) та Бельгії (з двома філіями в Андерлехті, Брюссель). Крім халяльних продуктів, мережа переважно пишається тим, що називає своїми неперевершеними цінами. За даними LSA, торік обсяг продажів мережі становив 300 мільйонів євро. Для порівняння: обсяг продажів Carrefour минулого року сягнув 94,55 мільярда євро.
Читайте також: Carrefour розширює присутність в Аргентині, купуючи мережу Super A
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, ритейл франції, карфур, халяльні продукти
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар