23 вересня 2025

Lidl представив новий міжнародний слоган

Lidl представив новий міжнародний слоган
253

Компанія Lidl представила оновлений фірмовий стиль, що включає новий слоган, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail.

За допомогою одного повідомлення, ритейлер робить крок від цінової конкуренції до емоційного зв'язку клієнта з брендом.

«Більше цінності» — новий слоган Lidl англійською мовою, який тепер використовуватиметься як позиціонування та поєднувальне повідомлення на всіх європейських ринках і в усіх каналах комунікації.

У рамках цієї кампанії бренд обіцяє надавати високоякісні, стійкі та доступні продукти. Lidl прагне створити цінність для клієнтів, колег та ділових партнерів, а також закласти основу для сильного, орієнтованого на майбутнє бренду.

Новий слоган є частиною стратегії ритейлера, про яку було оголошено у січні 2025 року. Так, Lidl планує оптимізувати асортименти з акцентом на рослинні продукти. До 2050 року компанія прагне привести свій асортимент у відповідність до так званої «планетарної дієти здоров'я». Перший крок – до 2030 року продавати на 20% більше продуктів рослинного походження.

Читайте також: Lidl зобов'язався посилити захист від домагань у компанії

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також