Lidl представив новий міжнародний слоган

Компанія Lidl представила оновлений фірмовий стиль, що включає новий слоган, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail.
За допомогою одного повідомлення, ритейлер робить крок від цінової конкуренції до емоційного зв'язку клієнта з брендом.
«Більше цінності» — новий слоган Lidl англійською мовою, який тепер використовуватиметься як позиціонування та поєднувальне повідомлення на всіх європейських ринках і в усіх каналах комунікації.
У рамках цієї кампанії бренд обіцяє надавати високоякісні, стійкі та доступні продукти. Lidl прагне створити цінність для клієнтів, колег та ділових партнерів, а також закласти основу для сильного, орієнтованого на майбутнє бренду.
Новий слоган є частиною стратегії ритейлера, про яку було оголошено у січні 2025 року. Так, Lidl планує оптимізувати асортименти з акцентом на рослинні продукти. До 2050 року компанія прагне привести свій асортимент у відповідність до так званої «планетарної дієти здоров'я». Перший крок – до 2030 року продавати на 20% більше продуктів рослинного походження.
Читайте також: Lidl зобов'язався посилити захист від домагань у компанії
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, лідл, супермаркети лідл
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар