Nike та Skims випустили першу спільну лінію жіночого спортивного одягу

Американська Nike у колаборації з брендом Skims, що належить Кім Кардаш'ян, представила першу спільну лінійку жіночого спортивного одягу під брендом NikeSKIMS. Дебютна лінія включає сім колекцій та 58 моделей. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Система одягу NikeSKIMS пропонує понад 10 000 варіантів поєднання різноманітних образів. Вона поєднує в собі елементи дизайну та практичність: моделюючі тканини, інноваційні матеріали та нейтральні колірні рішення – від базових бюстгальтерів та легінсів до сезонних силуетів. Крім одягу, до каталогу включені такі аксесуари, як килимки для йоги та спортивні сумки.
В рамках першого запуску NikeSKIMS представлені три основні колекції, які будуть оновлюватися від сезону до сезону, а також чотири нові сезонні колекції.
Старт продажів NikeSKIMS призначений на 26 вересня 2025 року на сайтах Nike та SKIMS, а також у деяких роздрібних точках, у тому числі у флагманських магазинах обох брендів у Нью-Йорку та Лос-Анджелесі.
Колекція вперше була представлена у дебютному фільмі NikeSKIMS, знятому Яничею Браво, та у рекламній фотосесії Луїса Альберто Родрігеса та Роба Вудкокса, в якій взяли участь понад 50 відомих американських спортсменок. У відео під назвою Bodies at Work, яке демонструє жінок, які займаються спортом, також взяла участь сама Кім Кардаш'ян.
Читайте також: Nike побудує маркетингову стратегію на професійних спортсменах
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, найк, спортивний одяг, фешн ритейл
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар