Amazon запускає новий власний бренд продуктів харчування

Компанія Amazon, чия ринкова капіталізація оцінюється в $2,34 трлн, представила нову власну торгову марку Amazon Grocery, яка охоплює понад 1 тис. найменувань у різних категоріях продуктів харчування. Цей запуск поєднує бренди Amazon Fresh та Happy Belly в єдину продуктову лінійку. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на RetailDetail.
Асортимент включає свіжі фрукти та овочі, молочну продукцію, м'ясо, рибу, основні продукти харчування та снеки. При цьому більшість товарів пропонуються за ціною, меншою за $5. З брендом Amazon Grocery компанія прагне спростити для клієнтів процес пошуку та придбання продуктів харчування, які пропонуються під ВТМ.
У 2024 році, за даними компанії, споживачі придбали на 15% більше продукції ВТМ на платформах Amazon.com, Whole Foods Market та Amazon Fresh порівняно з 2023 роком. Це зростання продажів власних брендів робить внесок у загальне зростання виручки Amazon, яка за останні 12 місяців досягла $670 млрд із впевненим річним зростанням у 10,87%.
Найближчими місяцями Amazon планує розширити асортимент Amazon Grocery за рахунок заморожених макаронних виробів, начинок для пирогів, нарізаних маффінів, а також додаткових видів м'ясних делікатесів, консервованої квасолі та заморожених овочів.
Упаковка для продуктів Amazon Grocery відрізняється сучасним дизайном, акцентною друкаркою та зниженням використання пластику. Продукція доступна на онлайн-майданчику компанії та в магазинах Amazon Fresh.
Читайте також: Amazon виплатить рекордні $2,5 млрд за обман із підпискою Prime
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, амазон, онлайн ритейл, e-commerce
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар