Pernod Ricard фіксує падіння квартального виторгу

Французька Pernod Ricard, що спеціалізується на виробництві алкогольних напоїв, заявила про падіння загального обсягу продажу на 7,6% в останньому кварталі. Виручка за перший квартал 2026 фінансового року склала 2384 млн євро. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Найбільше скорочення продажів спостерігалося на китайському ринку (-27%). Представники компанії пов'язали це із непростою економічною обстановкою в країні. Зокрема, тут Pernod Ricard відзначила зниження попиту на преміальний коньяк Martell у Китаї.
В азіатському регіоні загалом продаж зменшився на 7%, незважаючи на зростання в Індії, де продаж збільшився на 3%. У США зафіксовано падіння продажів на 16%, зумовлене зниженням попиту на міцні алкогольні напої брендів Pernod Ricard, таких як віскі Jameson та горілка Absolut.
Європейський ринок також продемонстрував зниження на 4%, головним чином через ситуацію у Великій Британії та Франції. Проте в Іспанії та Німеччині спостерігається стабілізація попиту, а в Японії – впевнене зростання у Японії.
У 2026 фінансовому році компанія очікує на поліпшення показників органічних чистих продажів, особливо у другому півріччі. Очікується, що коефіцієнт інвестицій в акціонерний капітал залишиться на рівні близько 16%.
«Ми підтримуватимемо суворий контроль над витратами, реалізуючи програму підвищення операційної ефективності на суму 1 млрд євро у період 2026-2029 фінансовий рік, включаючи адаптацію нашої організації до вимог майбутнього. Стратегічні інвестиції становитимуть менше 900 млн євро», - йдеться у повідомленні Pernod Ricard.
Читайте також: Pernod Ricard розпочинає реструктуризацію на тлі спаду продажів алкоголю
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, виробництво спиртних напоїв, перно рікар
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар