Heineken скоротить витрати на €2 млрд у межах п’ятирічної стратегії трансформації
Пивоварний гігант Heineken оголосив про намір зменшити витрати на два мільярди євро протягом наступних п’яти років, щоб підвищити ефективність бізнесу та адаптуватися до мінливих ринкових умов. Це доповнює три мільярди євро, які компанія вже заощадила за останні роки. У фокусі нової стратегії — інновації, технологічна модернізація та формування більш стійкої операційної моделі. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Раніше цього місяця Heineken оголосила про реорганізацію штаб-квартири в Амстердамі, що зачепила близько 400 працівників. Під час попереднього раунду оптимізації у 2021 році компанія скоротила приблизно 8 000 робочих місць у світі, зокрема 300 — у Нідерландах. Наразі Heineken не розкриває, скільки працівників може постраждати цього разу.
Очікується, що щорічна економія у 400–500 мільйонів євро буде спрямована на створення «більш гнучкої, взаємопов’язаної та орієнтованої на майбутнє організації». Частиною цього плану є розширення підрозділу Heineken Business Services, зокрема відкриття нового сервісного центру в Хайдарабаді (Індія).
Попри падіння продажів пива у третьому кварталі, компанія зберігає оптимізм. Генеральний директор Дольф ван ден Брінк зазначив, що Heineken «фундаментально трансформує свій бізнес, щоб залишатися конкурентоспроможною в умовах глобальної нестабільності», та наголосив, що пиво як продукт «завжди відновлюється після кожного економічного спаду».
Читайте також: Аномальна спека в Європі не врятувала Heineken від падіння продажів
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар































